کدبانو (دلپذیر)

( Kadbanoo )

دسته بندی :

ادویه جات

چاشنی ها و سس ها

طعم دهنده ها ، عصاره اسانس طبیعی و شیمیایی

مواد اولیه صنایع غذایی و بهداشتی

مکمل های غذایی

تاریخ تاسیس :

وارد نشده

نام مالک :

وارد نشده

استان :

وارد نشده

شماره تماس :

وارد نشده

آدرس :

وارد نشده

توضیحات :

شرکت کدبانو ، تولیدکننده محصولات دلپذیر ، در سال 1328 فعالیت خود را در زمینی به مساحت 17500 متر مربع واقع در 57 کیلومتری شهر تهران و در حومه شهرستان کرج آغاز نمود. در بدو تأسیس فعالیت این شرکت تنها در زمینه تولید چند نوع کمپوت و مربا خلاصه می شد. با گسترش فعالیت های شرکت برای اولین بار در ایران، موفق به تولید مربای بدون قند شد و تولیدات دیگری نیز از قبیل انواع سس های سرد (مایونز و سس های سالاد) ، سس های گرم (انواع کچاپ تند و معمولی) و انواع محصولات کنسروی غیر گوشتی (مایه ماکارونی، خوراک لوبیا چیتی و غیره) نیز به تولیدات این شرکت اضافه شد. در سال 1389 طرح کارخانه جدید به منظور افزایش حجم ، نوع و ارتقاء کیفیت تولید توسط هیأت مدیره شرکت در زمینی به مساحت بیش از 120 هزار متر مربع در منطقه کردان تعریف گردید که علیرغم شرایط بین المللی حاکم ، این طرح طی مدت 30 ماه با حجم سرمایه گذاری بیش از 2000 میلیارد ریال به بهره برداری رسید. طراحی اولیه سایت توسط مشاوران ایتالیایی انجام و سپس توسط مشاوران ایرانی نهایی شد. تمامی ماشین آلات مورد استفاده در این طرح از بهترین سازندگان اروپایی رده جهانی ماشین آلات و با بالاترین تکنولوژی خریداری شده و سایتی در سطح استانداردهای جهانی تولید و در سال 1392 به بهره برداری رسید. تأسیسات و زیرساختهای این مجموعه به نحوی در نظر گرفته شده است که به منظور توسعه آتی فعالیتها محدودیتی وجود نداشته باشد، بالاخص سیستم تصفیه فاضلاب با ظرفیت 4500 متر مکعب در روز ، از بزرگترین و به روزترین مجموعه های تصفیه در خاور میانه می باشد. با راه اندازی طرح ، تولید محصولات در این مجموعه به میزان 150 هزار تن در سال افزایش یافته و با توسعه خطوط تولیدی ، رب گوجه فرنگی به عنوان ماده اولیه و یا محصول نهایی نیز به سبد محصولات تولیدی کارخانه اضافه شد. با توجه به چشم انداز مدیریت مجموعه مبنی بر اشتغال زایی مولد، پس از راه اندازی سایت جدید ، کارخانه قدیم ، به منظور تأمین مواد اولیه و تولیدات برونسپاری همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد تا علاوه بر بکارگیری نیروهای متخصص جدید و اجرای برنامه های آموزشی با بکارگیری متخصصان خارجی ، با ادامه فعالیت مولد در کارخانه مادر ، کمکی به اشتغال در منطقه نموده باشد. با توجه به چشم انداز کدبانو ، مبنی بر پیشرو بودن در صنعت مواد غذایی در منطقه خاورمیانه ، و ارتقاء کیفیت زندگی و سلامت جامعه از طریق تولید و عرضه محصولاتی سالم و با کیفیت ، فرآیند توسعه امری مستمر و ادامه دار در این مجموعه در نظر گرفته شده است، به صورتی که طرح توسعه مجددی برای ارتقاء کیفیت بسته بندی محصولات و اضافه نمودن تولیدات جدید با ارزشی بیش از 1500 میلیارد ریال در مجموعه برنامه ریزی و در حال اجرا می باشد. در بدو تاسیس، فعالیت این شرکت تنها در زمینه تولید چند نوع کمپوت و مربا خلاصه می شد. با گسترش فعالیت های شرکت برای اولین بار در ایران، موفق به تولید مربای بدون قند شد و تولیدات دیگری نیز از قبیل انواع سس های سرد (مایونز و سس های سالاد)، سس های گرم (انواع کچاپ تند و معمولی) و انواع محصولات کنسروی غیر گوشتی (مایه ماکارونی، خوراک لوبیا چیتی و غیره) نیز به تولیدات این شرکت اضافه شد. این شرکت از لحاظ افزایش حجم تولید سالیانه و تنوع محصولات، از پیشگامان صنایع غذایی بوده و همواره سعی بر آن داشته که محصولات خود را با حفظ معیارهای کیفی و با استفاده از مرغوبترین مواد اولیه و رعایت بهترین روش های تولیدی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید و حاصل تلاش و کوشش مداوم کادر متخصص این واحد تولیدی، دریافت بیشترین نشان استاندارد در گروه شرکت های مشابه از سوی موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی کشور بوده است. شرکت کدبانو در روز جهانی استاندارد به عنوان شرکت نمونه انتخاب شده و موفق به دریافت لوح زرین برتر از سوی موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گردیده است. شرکت کدبانو مجموعه متنوعی از محصولات غذایی را با برند دلپذیر، به بازار عرضه نموده که علاوه بر توزیع کالا در داخل کشور، تولیدات خود را به کشورهای اروپایی، آسیایی و آسیای میانه نیز صادر می نماید. رشد مداوم فروش سالیانه داخلی و خارجی نشان از کیفیت بالا و محبوبیت تولیدات این شرکت در میان مصرف کنندگان دارد. از جمله افتخارات شرکت کدبانو دریافت گواهی نامه های مدیریت و مهندسی صنایع غذایی، یکصد برند برتر، واحد تولیدی نمونه، قهرمانان صنعت، ایزو، بسته بندی برتر، قهرمانان صنعت 1387 و 1388، بهترین نام تجاری، بیست برند برتر کشور، سیب طلایی، دکتر هدایت، مدیریت بازاریابی، مدیریت فروش و جایزه کیفیت تامین کننده برتر می باشد. شرکت کدبانو امیدوار است با گسترش روزافزون سطح تخصصی در کادر علمی و فنی و تلاش جمعی کارکنان زحمتکش، در جهت بالا بردن مستمر کیفیت محصولات خود و جلب رضایت مداوم بیشتر مصرف کنندگان محصولات دلپذیر، گام های موثرتری بردارد.

آدرس شرکت از روی نقشه :